Muzyczni ulubieńcy Stycznia

06:07 Unknown 2 Comments

Hejj:)
Dziś mam dla was muzycznych ulubieńców stycznia, wspominałam o tym w tamtym poscie jednak nie pojawił sie on na czas ponieważ mój brak internetu moze trwać od 2-3 tygodniu i nie mam jak napisać posta czy nawet śledzić co sie tu dzieje. Ale dziś jestem i dam 5 piosenek, które słucham na okrągło i są moimi największymi ulubieńcami. Wiec zaczynajmy :)

1. Alesso- Heroes 
   Ta piosenka jest moim zdecydowanie największym ulubieńców muzycznym stycznia:)

 





2. One Direction - You and I 
Ja praktycznie nie słucham 1D, ale to piosenka jest cudowna i wzbudza we mnie mega duzo emocji, polecam :* :)


3. Faydee - Can't Let Go
   W tej piosence jest mega teledysk, zachęcam do odsłuchania:)


4. Taylor Swift - Blank Space 
 

5. Z.B.U.K.U ft. Rover - To więcej niż muzyka 

 
Z moich ulubieńców to na tyle :)
Napiszcie mi w komentarzach waszych ulubieńców :*

2 komentarze: