Liebster Blog Award

14:08 Unknown 7 Comments

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Books are my life. 

Zasady:

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania, które otrzymałam: 

1. Ulubiona książka?
   Gwiazd Naszych Wina

2. Serial, od którego jesteś uzależniony/na?
   Chyba Barwy Szczęścia
3. 
Ulubione jedzenie?
   Spaghetti 
4. Ostatni film jaki oglądałeś/aś?
   Zaczarowana xd
5. Jaki preferujesz styl ubierania? 
   Zazwyczaj luźny, ale czasem wole elegancki.
6. Czy ominął Cię szał z Loom Bands?
   nie
7. Jakiego zespołu/wokalisty piosenek masz najwięcej na telefonie/odtwarzaczu?
   Happysad, Dawid Kwiatkowski, O.S.T.R
8. Jesteś typem samotnika czy wolisz przebywać w grupie?
   Zależy od sytuacji. 
9. Co najbardziej lubisz robić w czasie wolnym?
   czytać 
10.Jakbyś mógł/mogła być jakimś fantastycznym stworzeniem, to jakim? 
   nie mam 
11.Lubisz piec pierniczki? 
   nigdy nie piekłam to nie wiem 

                            Moje pytania: 
                      1. Ulubiony film?
                      2. Książka, która doprowadziła cie do łez?
                      3. Od kiedy masz bloga?
                      4. Wolisz mieć jednego prawdziwego przyjaciele czy kilku 

                                                                    fałszywych?
                                                           5.    Czy jakieś filmy doprowadzają cię do łez?
                                                           6.    Twoje zainteresowania?
                                            7.     Ulubiony blogger?
                                                           8.     Ulubiona gra komputerowa?
                                                           9.     Jesteś typem samotnika czy raczej duszą towarzystwa?
                                                          10.   Masz swój styl, czy na kimś się wzorujesz?
                                                          11.   Jakiego typu muzyki słuchasz? 

Osoby nominowane: 




7 komentarzy:

  1. Dziękuje za nominację ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 3,5,6,8,9 to tak jak ja! :D naprawdę nigdy nie piekłaś pierniczków? No to kochana tak nie może być! Znajdź szybciutko jakiś przepis i je upiecz! Wiesz jaka to fajna zabawa? Szczególnie dekorowanie, można wykazać się kreatywnością ;)

    Pozdrawiam cieplutko ~ Dagmara ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar upiec, nie mogę się doczekać :)
      Pozdrawiam również <3 :)

      Usuń
  3. Ja raczej nałogowo "Na dobre i na złe" i "M jak miłość", hahah spaghetti <3 też lubie. Fajny post ;)
    Miłego wieczoru i pozdrawiam i zapraszam do mnie ! Może też Ci się u mnie spodoba :D
    http://emotional-empathy-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tu są moje tagi ;) http://tag-happypandathere.blogspot.com/
    - Happypandathere.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w 1, 3, 5, 8, 9 dałabym takie same odpowiedzi :)
    Zapraszam do mnie
    http://nicziii.blogspot.com/2014/12/drogi-roku-2014-w-tym-roku-chce.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację. :) Odpowiedzi znajdziesz tutaj http://sklep-z-pamiatkami.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award-part-2.html
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń